4 קונסולות מומלצות לשנת 2022

נינטדו סוויץ'

מחפשים קונסולת משחקים חדשה? אספנו את הקונסולות העיקריות ששוברות את שוק הגיימינג, עם ביצועים מהירים, מעבדים גרפיים חזקים ורזולוציות משחק שיעשו לכם את השנה

קונסולת משחקים היא כבר שנים תחביב לכל דבר, ללא הבדלי גיל או מגדר. אם גם אתם רוצים להתחדש לקראת השנה הקרובה, אלה הקונסולות העיקריות שתרצו לנסות. 

סוני פלייסטיישן 5 לבן
קונסולות המשחקים סוני פליסטיישן 5 היא אולי קונסולות המשחקים הטובה ביותר שהמציאו
  1. XBOX SERIES S – הקונסולה הקטנה ושוברת הכללים של מיקרוסופט, שלוקחת את כל מה שטוב בקונסולות ואורזת אותו באריזה קומפקטית וחכמה במיוחד. הייחוד של XBOX SERIES S הוא שמדובר על קונסולת משחקים דיגיטלית. המשמעות היא שאין לה כונן תקליטורים, כך שקניית המשחקים מתאפשרת באמצעות החנות הדיגיטלית של אקסבוקס. במילים אחרות, ספריית משחקים מושלמת, באקסבוקס הקטן ביותר של מיקרוסופט עד כה. 
  1. Sony Playstation 5 – קונסולת משחקים שחוללה כבר עם השקתה מאבק אמיתי בין קהל הלקוחות, והגדירה מחדש את המונח של מוצר קשה להשגה. הסיבה להיסטריה שנוצרה היא שפלייסטיישן 5 היא פשוט קונסולת משחקים מצוינת – שמגיעה עם רזולוציה של 8K ומעבד גרפי מדויק וחזק, מה שאומר שחוויית המשחק מעולם לא הייתה כל כך עוצמתית. 
  1. Nintendo Switch – קונסולת משחקים מנצחת למי שרוצה ליהנות מכל העולמות. התחלתם לשחק בטלוויזיה בבית אבל אתם רוצים להמשיך את המשחק במקום אחר? עם הקונסולה של נינטנדו לא צריך להפסיק. מדובר בקונסולה היברידית שמצליחה לשבור את כללי המשחק, ברזולוציה מעולה ועם פתרון שמעניק קונסולה ניידת ללא בעיה. אם אתם משתמשים בה בבית, יהיה עליכם לשים אותה בתחנת עגינה שמתחברת לטלוויזיה. אבל המעבר בין שתי האפשרויות הוא פשוט ונוח וגם השלטים ידידותיים מאוד. 
  1. Nintendo Switch Lite – אחרי שהוציאה את הבן ה"בכור", נינטדו המשיכה עם גרסת לייט שכוללת למעשה קונסולה ניידת. העובדה שמדובר בפתרון נייד הופכת אותה לשונה מקונסולות משחק רגילות, אבל מי שלא רוצה להחזיק קונסולה קלאסית בבית אבל עדיין ליהנות מחוויית משחק – ייהנה מהאפשרות הפרקטית והמשתלמת לעשות זאת. החיסרון היחיד שלה הוא כמובן חוסר היכולת לחבר אותה כדי לשחק גם בטלוויזיה. 
קונסולת XBOX
מיקרוסופט יצאה בסדרה קומפקטית וחכמה במיוחד לקונסולת הXBOX

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top
דילוג לתוכן