סטימצקי מתאימה את חוויית הקריאה לעולם הדיגיטלי

חלק מהקוראים שומרים אמונים לחוויית הקריאה של פעם, אבל רבים אחרים מחפשים אחר פתרונות דיגיטליים ומקוונים. רשת סטימצקי מציעה מענה לכל הקהלים

עבור חובבי ספרים מסוימים, אין דבר מהנה יותר מאשר קריאת ספר מנייר על הספה או בחדר השינה. הם אוהבים את חוויית הדפדוף, מתמסרים לדפים ומוכנים להמתין עד להגעת הספר אל החנות או אל ביתם עם שליח. אחרים לעומתם, מחפשים את חוויית הקריאה המתקדמת שמוצעת בשנים האחרונות. הם נהנים לצרוך חדשות ולהתעדכן במה שקורה באתרי האינטרנט השונים, ומצפים לאותה חוויה גם מהספרים שהם צורכים. היכולת לרכוש ספרים דיגיטליים עונה על הצורך הזה מכל הבחינות.

ראשית, ספרים דיגיטליים ניתנים לרכישה מכל מקום, ולא צריך להמתין כדי להתחיל לקרוא אותם. הדבר מייתר את הצורך לנסוע לחנות, לחפש עותק של ספר ספציפי ולגלות שהוא אזל מהמלאי. שנית, ניתן לקחת ספרים דיגיטליים לכל חופשה או נסיעה, מבלי להתעסק בשיקולים של משקל או מקום. מה שאומר שתוכלו להצטייד לקראת החופשה הבאה בכמות גדולה של ספרים, ולא להתלבט במה לבחור. 

יתרון נוסף של ספרים דיגיטליים הוא כמובן הנושא של איכות הסביבה. במציאות שבה רבים מאיתנו מנסים לעשות את המרב על מנת לא לפגוע בסביבה שאנו חיים בה, קריאה של ספרות דיגיטלית מאפשרת להפחית בפגיעה בעצים, בשינוע של ספרים ממקום למקום וכדומה. ולבסוף, ניתן לרכוש ספרים דיגיטליים במחיר שהוא בדרך כלל זול יותר מאשר העותק הפיזי, ולכן מדובר גם בפתרון נוח בהיבט הכלכלי – כזה שמאפשר לקרוא יותר!

מזמינים ספרים דיגיטליים עם סטימצקי

אם רציתם לרכוש ספרים דיגיטליים אבל הרגשתם שחסר לכם מענה בשפה העברית, תוכלו להתקדם אל הפתרונות שמציעה רשת סטימצקי. הרשת האהובה עושה את המרב כדי להשקיע בפתרונות מקוונים לקהל הקוראים, בין אם מדובר באתר אינטרנט עם חנות וירטואלית, עמוד פייסבוק ועוד. ומעכשיו, תוכלו גם לקנות ספרות דיגיטלית עם סטימצקי, ולקבל גישה לכל הספרים שאתם אוהבים בכמה שלבים פשוטים. במילים אחרות, כבר לא צריך להתפשר ואפשר להתפנות לקריאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back To Top
דילוג לתוכן